وبلاگ‌ها، با هم از آب مینویسند

وقتی در مورد یک مسئله، همزمان تعداد زیادی از افراد صحبت بکنند، نظر بدند و بنویسند، صدای اعتراض، پیشنهاد، انتقاد یا هرچی که باشه، سریعتر و محکمتر به گوش همه میرسه. وبلاگ‌ها سهم خیلی زیادی از اینترنت رو به خودشون اختصاص داده‌اند. واسه همین اگه با هم اقدامی بکنند، میتونه اثر داشته باشه و حداقل در آگاهی مردم تفاوتی ایجاد بکنه. Blog Action Day یک رویداد سالانه هست که هدفش همین هست. روز 15 اکتبر هر سال Blog Action Day نامگذاری شده که در این روز وبلاگ نویسان، از هر زبان و کشوری، در حرکتی به صورت دسته جمعی در مورد موضوع واحدی مطلب مینویسند.
 موضوع انتخاب شده امسال آب آشامیدنی هست. برای شرکت در این حرکت، باید وبلاگتون رو اینجا ثبت کنید . این وبلاگ هم با اسم "وبلاگ گروهی دانشجویان علوم تغذیه بوشهر - ورودی 87" ثبت شده. روز 15 اکتبر، مطلبی رو در مورد آب آشامیدنی خواهیم نوشت.

23 نظر:

محدثه گفت...

سلام گرچه خیلی دیره ولی وبلاگ جدیدمون مبارک... دستتون درد نکنه
خیلی خوبه که وبلاگمون مدام اپ میشه !! چون میدونم تمام بچه های کلاس میان اینجا سر میزنن (ولی هیچ کدوم نظر نمی ذارن)!! ولی امیدوارم 16 اکتبر امسال یعنی روز جهانی غذا فقط واسه یه بار هم که شده فراموش نشه تو دانشگامون چون احساس میکنم دیگه واسمون جنبه حفظ ابرو پیدا کرده ...ولی 15 اکتبر با موضوع اب هم موضوع جالبیه (حتماُ میخونیمش)

فاطمه اسکندری گفت...

پانزدهم از آب می نویسیم
و
شانزدهم از غذا.........

اما بچه ها چیزی به 16 اکنبر نرسیده یعنی ما تغذیه ای ها هیچ کاری نمی خوایم انجام بدیم؟!
اگه پیشنهادی در این باره دارین لطفا بنویسین.
من که پارسال تنهایی یه روزنامه دیواری درست کردم. به نظرتون خوب نیست مثلا یه چیزی شبیه روزنامه دیواری را در دانشگاه گروهی درست کنیم؟ پارسال بعد از دیدن روزنامه دیواری من چند نفر از مسوئولین دانشکده گفتن برا سالای دیگه اگه کارگاه واسه این جور کارا بخوابن واستون جور می کنیم. البته می دونم که اکثر بچه های کلاس ما از این جور کارا استقبال نمی کنن ولی گفتم بنویسم...می دونین تغذیه های سال پایینی چه دیدی به 87 ها دارن؟ واقعا دید بدیه ولی عین حقیقته ...واقعا از این بابت خیلی متاسفم...
چه قد بده که این بلاگر شکل نداره برا همینه که به جای شکل ... گذاشتم
راستی من دیگه نمی تونم گفتمان را ببینیم...{گریه}

ناشناس گفت...

سلام
من هر چی منتظر موندم خانم اسکندری جوابمو درست حسابی بده که نداد
حالا به عنوان یه پسر دست به دومن شما شدم تا منو از چند و چون جریان پزشکی اوردن دوستتون مطلع کنین
اقا کیوان خواهشا ازش بپرسین
من خیلی واسم مهمه ها
منتظرم
تورو خدا به این واون حواله نکنید
این دخترا کاری واسه ما انجام نمیدن
فعلا بای

ناشناس گفت...

سلام کیوان جان
من مشتاقانه منتظر بودم خانم اسکندری جواب نظراتو بده که بی فایده بود
من که نمیدونم دوستتون کیه
لطفا
شما نماینده شید یه جوری به ما خبر بدید
چه جوری پزشکی قبول شدن؟

مهدی و دوستان گفت...

سلام
سلام
سلام
سلام
ما 4 تاییم
حال نداشتیم جدا جدا نظر بدیم با هم اومدیم
اق کیوون دستمون به دومنت
خانم اسکندری سر جنگ داره
درست که جواب نمیده
گفتیم حتما دوستتون جنس ستمدیده مذکره
یه جوری خبر بدید چه جوری پزشکیاورده
خواهشا بر پایه شک وگمان نباشه ها
بیزحمت اگه شما کسر شانتون نمیشه از خودش بپرسین
خدا رو چی دیدی شاید ما هم سال دیگه رفتیم پزشکی
انشا...

مهدی و دوستان گفت...

سلام
سلام
سلام
سلام
ما 4 تاییم
حال نداشتیم جدا جدا نظر بدیم با هم اومدیم
اق کیوون دستمون به دومنت
خانم اسکندری سر جنگ داره
درست که جواب نمیده
گفتیم حتما دوستتون جنس ستمدیده مذکره
یه جوری خبر بدید چه جوری پزشکیاورده
خواهشا بر پایه شک وگمان نباشه ها
بیزحمت اگه شما کسر شانتون نمیشه از خودش بپرسین
خدا رو چی دیدی شاید ما هم سال دیگه رفتیم پزشکی
انشا...

سهیل گفت...

سلام
خسته نباشید
من دانشگاه یاسوج درس میخونم
راستش گهگاهی سری به وبلاگتون میزنم
خوبه
انشاالله که بهتر هم میشه
تظراتو خوندم البته قسمت خانم اسکندری
واسم جالب بود جریان پزشکی اوردن دوسستون رو بدونم

خانم اسکندری واضح نگفتن
من خیلی مایلم بدونم بدونم جریان چی بوده
چه جوری پزشکی قبول شده؟
یعنی دوباره کنکور داده؟

ناشناس گفت...

سلام علیک
خانم اسکندری سر ستیز دارن
نمیشه از ایشان سوالی پرسید
منم سوال بقیه رو دارم
چه جوری دوست شما تغذیه پرید
پزشکِِِِِِِِِِِِِِـــــــــــــی؟؟؟؟؟

سپیده گفت...

فک کردم خانم اسکندری بد برخورد کردن
شما که داغون ترید
یه جوری جواب دادین انگار دوستتون جنایت کرده
منو بگو حالا فکر میکردم شماها همه خوشحال شدین
واقعا بی انصافید
امیدوارم هیچ وقت دوستتون به وبلاگ شما سر نزنه

پدرام گفت...

چرا اینقد ماجرا رو کش میدین
یه توضیح میدادین و خلاص
عجب هوای همو دارین..

pedram گفت...

چرا اینقد ماجرا رو کش میدین
یه توضیحی میدادین و خلاص
عجب هوای همو دارین

سحر گفت...

منم می خواستم اونجا نظر بدم چرا غیر فعالش کردین؟؟؟؟

صبا گفت...

ای ول..
ماجرا داره جالب میشه
درجه حسادت بر وبچز تغذیه فوران کرده؟

مهسا گفت...

chera nazarato gheire faal kardin

محمد رضا گفت...

خب کیوون می مردین از اول همینو می گفتین؟

mehri گفت...

نمی دونم دیشب نظرمو ارسال کردم یا نه
حالا واسه اطمینان دوباره میفرستم چون واسم مهمه بهتون بگم
شماها که جریت ندارین نظراتو نمایش بدین و پست رو رو غیر فعال میکنین واسه چی این قد ادعاهای گنده گنده میکنین؟
برخوردتون واقعا مایه تاسفه...

رضا گفت...

چرا نظرات غیر فعال شد؟
چرا؟
چرا؟
چرا؟

زیبا گفت...

اقا جریان چیه
تغذیه ای ها حسابی 3 میزنن

مهبد گفت...

به نظر منم دوستتون کار جالبی کرده
اما در این باره نظری ندارم
طرف صحبت من شما وبلاگ نویسای تغذیه هستید
چرا اینقد با حاشیه نظراتتون رو م ینویسید
10-11 نظر درباره دوستتون اومده و شما جواب درست حسابی نمیدین
خیلی های دیگه می تونن از طریق شما به جواب سوالاتشون برسن
شما کخه اینقد بی خیالید چرا از اول نظراتو گذاشتید
واقعا نظرم درباره شماها برگشت

کیوان فریور گفت...

علت غیرفعال کردن نظرت اون پست همینه. این قضاوتهای بی پایه و اساسه. حسودمون میکنید، برامون تاسف میخورید، میگید 3 میزنید و ...
گفتن اینکه فلانی چیکار کرده که فلان رشته قبول شده نه من رو میکشه، نه چیزی ازم کم میکنه و نه چیزی بهم اضافه میکنه. ولی وقتی چیزی نمیدونم، چی باید بگم؟ فرصت بدید یه اطلاعی کسب بشه که بشه جواب داد.

این ادعاهای گنده گنده رو لطفا بگید ما ها کجا بیان کردیم؟ اگه جرات نمایش دادن نظرات رو نداشتیم، از همون ابتدا نظرات رو نمایش نمیدادیم. تعارف نداریم که!

نهایتا از همتون معذرت میخوام، قبول دارم که گاهی برخوردها تندو ناخوشایند میشه. فقط ازتون خواهش میکنم که از روی یک نوشته، اون هم توی نظرات در مورد شخصیت نویسنده ها قضاوت نکنید. حسود و بزدل خوندن افراد به این شکل واقعا بی انصافیه.

امیدوارم باز هم به وبلاگ سر بزنید
موفق باشید

حدیث تنگستانی گفت...

شما دیگه چرا اقای فریور؟جواب این جماعت فقط سکوته.تورو خدا یه نیگا بندازین، لابد شما هم متوجه شدین این بیتا ورضاوصباومهساوصغری و کبری همشون یکین.فقط یه نیگاه بندازین به ساعت هایی که نظر گذاشتن.با فاصله 2 دقیقه2 دقیقه. نگارش و ادبیاتشون رو ببینین، همشون یه مدل نوشتن و یه حرفو زدن.اصلن بیخیال همش به اسمایی که انتخاب کرده توجه کنین!! به قول اون پسره تو اون فیلمه طرف یا خیلی سادهست یا مارو ساده گیر اورده!!

سیما گفت...

من نظراتو خوندم
اقای فریور از اینکه منصفانه برخورد میکنید خوشحالم
ولی اگه زودتر میگفتید در حال کسب اطلاعاتید
ویا دوستتون منطقی تر برخورد می کردن این همه حرف و حدیث پیش نمی اومد
ولی باید قبول کنید که حتی اگه نظر خانم تنگستانی رمورد اینکه چن تا از اونا یکی ان که به شخصه موافق نیستم چون هیچ ادمی اینقد بیکار نیس>
ولی واسه خیلی ها این موضوع جالب بوده و می خواستن جویا بشن

به هر حال ممنونم

کیوان فریور گفت...

دوستانی که نظر گذاشته بودن، یه مشکلی پیش اومد نظرات پاک. ولی همه سوال پرسیده بودن. جواب داده بودم توی نظرات پست قبلی. ایشون خانوم هستند، پسر نیست که مشکل خدمت وظیفه و اینا داشته باشه. من خودم باهاشون حرف زدم، ایشون انصراف داده از رشته قبل و دوباره توی کنکور سراسری شرکت کرده و پزشکی قبول شده.

ارسال یک نظر