رفع مشکل انتخاب واحد!


سلام سلامی گرم به همه ی دوستان تغذیه ای
امیدوارم حالتون خوب باشد. دوستان بنا بر مشکلی که در انتخاب واحد درس تغذیه در دوره های زندگی داشتیم بر آن شدم تا از خواب خوشم بگذرم و به دانشگاه دوست داشتنیمون برم و با کلی تلاش این مهم را انجام دادم. خوب از دانشگاه چه خبر؟ باید بگم جاتون خالی بیشتر اساتید را دیدم کلی سلام رسوندن! اگر فکر میکنید دانشگاه خلوت بود در اشتباهید باورم نمی شد که این قدر یونی شلوغ بود! سرتونو درد نیارم پس میرم سر اصل مطلب. اول از همه به آموزش رفتم ولی چشمتون روز بد نبینه خانم امینی تشریف نداشتن و گفتن باید فردا بیایی. فکر کنید با شنیدن این حرف چه حالی بهم دست داد این که فردا باز هم باید از خواب نازم بزنم. ولی من که زرنگ تر از این حرفام! رفتم و دکتر رهبر دوست داشتنی را پیدا کردم وقتی جریانو بهش گفتم کلی تعجب کرد که ای داد بیداد! شما که پیش نیازها را گذروندید و اصلا به خاطر همین بوده که این درسو گذاشته وگرنه به جاش درس فرآیند مواد غذایی را می خواسته بذاره. خلاصه این که به اتفاق دکتر رهبر خدمت اقای هوشمند رفتیم ایشون هم کلی بهتون سلام رسوندن! آقای هوشمند هم بعد از چند دقیقه کارمون را حل کرد. خوشحال شدین نه؟! دیگه می تونید برید و این درس را به تائیدیه انتخاب واحدتون اضافه کنید.
خوب دیگه باید برم به کارام برسم اگر مشکل دیگه ای داشتین درخدمتم.
امیدوارم این چند روز باقی مونده بهتون خوش بگذره. راستی یادم رفت : یه خبر خوب واسه خوابگاهیا! دیگه لازم نیست برا خوردن غذای خوشمزه ی سلف به یونی قدیمی برید آخه سالن غذا خوریتون دیگه همین یونی جدید است. خبر خوبی بود نه؟! البته نمی دونم باید این خبر را می نوشتم یا نه آخه ظاهرا خوابگاهیای نازنین که به اینجا سر نمی زنن. به هر حال نوشتنش خالی از لطف نبود.
تا سوم!! مهر که همدیگر را می بینیم خوش باشین.

3 نظر:

حدیث تنگستانی گفت...

تشکر تشکر تشکر...

ناشناس گفت...

دانشجوی مامایی 88 شیراز:
دوست دارید با هم تبادل لینک کنیم.
www.ahangetapesh.blogfa.com

ناشناس گفت...

دشتابی (تغذیه88 ):
تشکر فراوان به علت خبر رسانیتون در مورد سلف.... ای ولله

ارسال یک نظر