دانشگاه علوم پزشکی ایران منحل شد!

تصور کنید امروز از کلاس میرید خونه یا خوابگاه. فردا ساعت هشت کلاس دارید. میایید دانشگاه و میبینید روی یه تیکه کاغذ که زدنش رو دیوار نوشته شده که دانشگاه، پَر! به همین سادگی، به همین تلخی. اونم چه دانشگاهی. دانشگاه علوم پزشکی ایران!! آره، خبر درسته. چشماتونو اینجوری کور نکنید! خبر واقعیه!
دانشگاه علوم پزشکی ایران با ابلاغ حکمی از طرف وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی منحل شد. خبرها میگن که قراره دانشجوها به دانشگاه تهران منتقل بشن که البته تا این لحظه دانشگاه تهران قبولشون نکرده. نقل: به گفته مرضیه وحید دستجردی، وزیر بهداشت علت منحل شدن این دانشگاه اجرای طرح دولت برای خروج دستگاههای اجرایی از استان تهران و کاهش امور موازی در پایتخت است. دانشگاه علوم پزشکی ایران یکی از سه دانشگاه دولتی علوم پزشکی در ایران است که مسوولیت اداره بیمارستان های فیروزآبادی، لولاگر، شهدای یافت آباد، شهید فهمیده تهران، مجتمع درمانی رسول اکرم و یازده بیمارستان در استان جدید البرز را بر عهده دارد.

مملکت گل و بلبل که میگن، همینجاست! البته در راستای همین گل و بلبلی، یهو دیدین گفتن نه این دانشگاه منحل نشده و کل خبر تکذیب میشه. به قول اون یارو آدم بده:  دروغ هرچی بزرگتر باشه، ملت راحتر باورش میکنن! برای اینکه باور کنید که خبر درسته: خبرگزاری مهر - دانشگاه علوم پزشکی ایران منحل شد/ انتقال کلیه واحدها به دو دانشگاه دیگر تهران

1 نظر:

علی پزشکی گفت...

چی بگم والا! توی نمایشگاه مطبواع تهران با یکی از اعضاء وزارت خونه بهداشت که حرف می زدم می گفت حتی کار کارشناسی شده هم روی این موضوع صورت نگرفته! امروز دانشگاه تأسیس می کنند و فردا منحل می کنند!

ارسال یک نظر