یازدهمین کنگره سراسری تغذیه ایران



سلام دوستان تغذیه ای

نمی دونم آیا از برگزاری یازدهمین کنگره سراسری تغذیه ایران مطلع هستید یا نه؟! این کنگره با موضوع ( تغذیه: از سلول تا جامعه ) دهم تا سیزدهم آبان ماه در شیراز برگزار می شود. تا جایی که من اطلاع دارم تا الان از دانشگاه خودمون پنج نفر از بچه های تغذیه برای رفتن به این کنگره ثبت نام کرده ایم. با خودم فکر کردم شاید دیگر دوستان از برگزاری این کنگره بی اطلاع بوده باشند که تا الان ثبت نام نکرده اند به همین دلیل بر این شدم تا این مطلب را بنویسم. از طرف دیگر من می خواهم از طریق دانشگاه پیگیری کنم که اگر بشود از طرف دانشگاهمون ما را به این سفر ببرند و همین طور برای رفتن به خوابگاه شیراز برامون اقدام کنند. به این منظور فکر میکنم که اگر تعدادمون بیشتر باشد راحت تر این خواسته مون را برآورده کنند. بنابراین من از شما دوستانی که الان تصمیم گرفته اید به این کنگره بیاید خواهش می کنم اسمتونو در قسمت نظرات بنویسید تا من تعداد افراد حاضر به شرکت در این کنگره را بدونم تا اون وقت اقدام کنم چرا که اگر تعدادمون به ده نفر برسد دانشگاه راحت تر خواسته مونو بر آورده می کند. ازتون خواهشمندم که اسامیتونو تا قبل از روز شنبه بنویسید تا من سریع تر پیگیر این مسئله شوم و خاطر نشان میکنم اولویت با کسانی است که سریع تر اسمشونو بنویسند! پس تا دیر نشده اول اسمتونو در نظرات یادداشت بفرمایید و بعد از اون به سایت دانشگاه شیراز ( nutcong.sums.ac.ir) سری بزنید و برای این کنگره ثبت نام کنید. همین طور با سر زدن به این سایت می تونید جزئیات برنامه های این کنگره را نیز مطالعه بفرمایید تا انگیزه ی بیشتری برای آمدن به این کنگره داشته باشید.
منتظر حضورتون هستم.

49 نظر:

مدیر وبلاگ مامایی شیراز گفت...

سلام ممنون از شما که بهمون سر زدین و ما رو لینک کردید.
منم شما رو لینک کردم
موفق باشید و امیدوارم وبتون هم روز به روز بهتر بشه

حدیث تنگستانی گفت...

چه خوب کردی اینجا نوشتی. اخه فک نکنم دیگه فرصت به این خوبی پیش بیاد.مگر اینکه سال دیگه کنگره تو بوشهر برگزار شه!!!!!!!

ناشناس گفت...

سلام بچه ها
خسته نباشید
راستش من یه سوالی ازتون داشتم
اونم اینه که شنیدم یگی از بچه های ورودی شما الان پزشکی میخونه
این چه جوریاس؟
تغییر رشته داده یا کنکور یا پارتی بازی؟
حتما بگیدا
من و دوستام منتظریم
بدرود

حامد گفت...

سلام
يه سوالي ازتون داشتم
بچه هاي رشته تغذيه ميتونن با تغيير رشته پزشكي بخونن يا بايد كنكور بدن

فاطمه اسکندری گفت...

اول سلام به ناشناس و دوستای منتظرش خوب معلومه که حسابی کنجکاو شدین هرچند بعید می دونم تا الان در این باره پرس و جو نکرده باشین باید بگم من خودم به شخصه ایشون را ندیدم تا از کم و کیف قضیه مطلع شم ولی این طور که ما شنیدیم مجددا ایشون کنکور دادن.
و اما سلام به حامد من دقیقا در جریان نیستم ولی تا جایی که دو سال پیش شنیدم بعد از لیسانس با دادن امتحانی می تونن پزشکی بخونن ولی الان دقیفا در جریان نیستم.

ناشناس گفت...

سلام
تو رو خدا به منم بگید این دوستتون چطوری پزشکی اورده
خانم اسکندری مگه دوستتون نیس پس چطوری نمیدونین؟
من مشتاقانه منتظرم

ناشناس گفت...

سلام خانم اسکندری
باور کنین من پرس وجو هم کردم
اما چیزی دستگیرم نشد
اخه ما پسرا خیلی مظلومیم
ولی خیلی خیلی کنجکاوم بدونم این همه انگیزه رو از کجا داشته؟
اصلا شماها میدونستین؟

sahar گفت...

سلام گرم به همه ادمای باحال
اقا به منم بگید؟
اگه راحت میشه پزشکی اورد ما هم بریم

zoia گفت...

واقعا یکی از بچه های تغذیه پزشکی اورده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چطوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امسال کنکور داده؟؟؟؟؟؟؟؟
خانم اسکندری شفاف توضیح بدید
چطوری شما نمی دونین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی شما نمیشناسیدش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تبریکم بهش نگفتین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عجبـــــــــــــــــــــــــا

ناشناس گفت...

سلام
من دانشجوی اهواز هستم
همین جوری وب گردی میکردم که اینجا رو یافتم
من عاشق قسمت نظرات هستم
میشه واضح تر بگید این خانم یا اقای همکلاسیتون چطوری پزشکی قبول شدن؟
ممنون

tanha گفت...

خانم اسکندری شما از دوستتون هیچ خبری ندارین؟
بابا اخر جربزه وهمت مضاعفه
جشنی
تقدیری
تبریکی
ازش به عمل نیاوردین
حتما ازش بپرسید چطور کنکور داده
مارو بی خبر نگذارید

فاطمه اسکندری گفت...

!sorry I don't know!
akhey delam kabab shod vase mazlumiyatetun.age vaghean inghad konjkavid behtare berido az khodesh beporsin .
hala ke harf az hemate mozaafe chetore be reis jomhuretun name benevisin ta azashun taghdir konan!!!khob talashe ishun bara residan be khastash vaghean ghabele tahsine vali inghad hastan afradi ke vaghean bayad be fekre taghdir az una budo unvaght shoma... dar zemn age az bachehaye kelase khodemun nistin! behtare bedunin ishun yek sali hast ke hamkelasimun nabudan va hata elate raftaneshuno vase ma nagoftan faghat ye juri ishun goftan ke engar daran enteghali migiran ke beran ye shahre dige.
dar zemn man dige harfi darin mored nadaram va in nazarat ham marbut be in post nemishe pas lotfan dige darin mored inja nazar nanevisin chera ke dige harfi vase goftan nist..
.

ناشناس گفت...

واسم مهم نیس که این نظرو فعال میکنید یا نه
حرفم با شماست خانم اسکندری
من واقعا منتظر بودم شما حتی واسه احترام به نظرات هم که شده منو از قضیه مطلع کنین
چون خیلی واسم مهم بود
ولی اینطور که معلومه شما برخورد شخصی میکنین
حالا میفهمم چرا دوستتون هیچی بهتون نگفته...

ناشناس گفت...

من فکر نمیکنم به این راحتی بشه تغییر رشته داد اونم پزشکــــــــی
یکی دوستای من از بینایی سنجی رفت داروسازی
البته کنکور داد

ناشناس گفت...

واقعا که..........

salma گفت...

من الان با خوندن این نظرات راغب شدم بدونم چطور کنکور دادن؟
یعنی محروم نشدن 2سال؟
ولی واقعا خانم اسکندری بداخلاق تشریف دارین؟

ناشناس گفت...

چه جوری حال داشتی english جواب بدی
بابا فارسی رئ پاس بدار

sara گفت...

خانم اسکندری من نظر شما رو خوندم
واقعا بی انصافید
این جور که معلومه شما حتی جریان رو نمیدونید
مطمین باشید هرکس دیگه ای هم تصمیم به این بزرگی میگرفت راجع بهش فقط با دوستای نزدیکش حرف میزد تا اگه موفق نشد به تمسخرش نگیرن
از اینکه راجع به دوستتون این جئر فکر میکنید متاسفم

sara گفت...

خانم اسکندری من نظر شما رو خوندم
واقعا بی انصافید
این جور که معلومه شما حتی جریان رو نمیدونید
مطمین باشید هرکس دیگه ای هم تصمیم به این بزرگی میگرفت راجع بهش فقط با دوستای نزدیکش حرف میزد تا اگه موفق نشد به تمسخرش نگیرن
از اینکه راجع به دوستتون این جئر فکر میکنید متاسفم

ناشناس گفت...

منم خیلی مایل بودن جریان رو بدونم
چرا طلبکارانه برخورد میکنین؟
بسوزه پدر حسادت

ناشناس گفت...

سلام به همه بر وبچز تغذیه
منم یگی از خوذتونم
1سال بزرگتر
دانشگاه شیراز
وبلاگ جدیدتون مبارک
راستش نظراتو دیدم
منم کنجکاو شدم جریانو بدونم
ولی
گوییا
مثل اینکه
شما مایل نیستین ازدوستتون چیزی بگین

parivash گفت...

خانم اسکندری
من یکی فکر میکردم شما یا دوستاتون حد اقل اگه جریانو نمیدونستین بعد اینکه این همه ادم یا دوستاشون منتظر جواب از شما بودن پاسخ می دادین
یعنی شما با 1 سال سر کلاس نیو مدن ایشونو فراموش کردین
یعنی حد اقل به عنوان همکلاسی این ارزشو نداشت که بهش یه تبریک خشک و خالی بگین

صوفیا گفت...

من فکر میکردم شما خیلی پایه اید
سلام
زهی خیال باطل
شما حتی از دوستتون خبر ندارین
منو بگو فکر میکردم شما در جریانید می خواستم چن تا سوال بپرسم
بابا لا اقل تا دیر نشده حالی ازش بپرسین
با یه جشن کوچولوو خفن سورپرایزش کنین
تا هم بعد یه سال زیارتش کنین منم به جواب سوالام برسم
مثلا چه جوری شروع کرد؟
واقعا کنکور داد؟
چه جوری هم دانشجو بود هم کنکور داد؟
..
...
....

رضا گفت...

salam
khanom chera assabani mishi
hala man soalatamo az ki beporsam

صبا گفت...

به نظر میاد رابطه خوبی با دوستتون نداشتین
شاید از دست شما در رفته
همین دلیل کافیه
نیاز به انگیزه بالایی نداره
خانم اسکندری ما اگه خودشونو میدیدیم مزاحم سرکار نمیشدیم
فقط چن تا سوال پرسیدند بچه ها
واقعا همت بالایی داشتن
واقعا به نظر من کاری کردند کارستون
شما به جای اینکه دنبال ادمهایدیگه واسه تقدیر کردن باشی دوست خودتون رو دریابید

محمد رضا گفت...

چرا دوس ندارین راجع بهش صحبت بشه؟
الا باید به نداشته ها گیر بدین؟
وقتی به داشته ها و ادمای دور وبر بی توجهین
چه جوری می خواین دووم بیارین
ادمایی مثل شما عادت کردن فقط حرف بزنن
فقط گیر بدن
به نظرم به جای نق زدن وصحبت کردن درباره چیزایی که یکی مثل شما قادر به تغییرش نیس
از داشته هاتون لذت ببرین

محمد رضا گفت...

چرا دوس ندارین راجع بهش صحبت بشه؟
الا باید به نداشته ها گیر بدین؟
وقتی به داشته ها و ادمای دور وبر بی توجهین
چه جوری می خواین دووم بیارین
ادمایی مثل شما عادت کردن فقط حرف بزنن
فقط گیر بدن
به نظرم به جای نق زدن وصحبت کردن درباره چیزایی که یکی مثل شما قادر به تغییرش نیس
از داشته هاتون لذت ببرین

shila گفت...

خانم اسکندری روی سخنم با شخص شماست
شما اصلا از دوستتون سراغی گرفتین
من به عنوان یه دانشجو خیلی دلم میخاد
بدونم چه جوری پزشکی قبول شدن
و شما به عنوان همکلاسیش طوری حرف میزنین انگار هیچی نشده
یا به جای 20 واحد 24 واحد پاس کرده

وقتی شما به عنوان همکلاسی که نه, یه دانشجوی سال سومی مثلا فرهیخته اینجوری برخورد میکنی از همون کسایی که تقدیر دوستتون رو ارجاع دادین به اون انتظاری نمیشه داشت

کامران گفت...

شما عجب ادمی هستی
دوستتون ترکونده
اونوقت شما بحثو به حاشیه میکشید
من دقیقا نمیدونم کنکور داده یا نه
ولی بالای 90 درصد احتمال داره کنکور داده باشه و اگه اینجوری باشه
حداقل به خاطر ایمان و ارادش قابل تحسینه
خانم شما حتما یادت رفته که دوستتون اسال درس خونده و بعد همه چی رو ول کرده و کنار کتابای دبیرستان نشسته
کار بزرگیه
تو دانشگاه غراضه ما که سابقه نداشته
من واقعا تبریک میگم

farnaz گفت...

خانم اسکندری برخورد شایسته ای نبود
شاید به نظرشما یه کار عادی بوده
ولی به نظر من یکی فوق العاده بوده
من از همین جا تبریک میگم

جوان ناکام گفت...

ای کسی که پزشکی اوردی اگه یکوقت اومدی تو این وبلاگ و یکوقت نظر منو دیدی بدون مامان من به شما بیش از بنده افتخار می کند
تبریک میگم
موفق باشی
دانشجوی ناکام در کسب رشته پزشکی

پریا گفت...

خانم اسکندری اصلا انتظار این برخورد رو در قبال دوستتون نداشتم
ایشون همکلاسی شماست
کارش جالب عجیب و فوق العاده است
واقعا هدف این از جومونگ هم والاتره
یعنی شماها اصلا به این فکر نیفتادین
حالی ازش بپرسین تبریکی خوش امدی
یاد ایام قدیم

ناشناس گفت...

بنده تنبل ترین فرد رشته خودم هستم
دوستتون با این همه اراده روی ما روسفید کردن
بنده هم به دوستتون تبریک میگم هم از اینکه وجدان خفته ما رو بیدار کردن کمال تشکر رو دارم
ممنون

مهرداد گفت...

نمی خواد به رییس جمهور نامه بدین
من به عنوان یه دانشجو
که نه تو دانشگاه بوشهرم نه این خانم یا اقایی رو که پزشکی اورده میشناسه
از همین جا صمیمانه تبریک میگم
من کارم وب گردی
چن باری به وب شما سر زدم
اما خانم اسکندری شما چرا؟
من همین 2 دقیقه پیش از رونظرات بچه ها یه چیزای فهمیدم
کلی ذوق کردم
و شما اینقد سنگدلانه در باره دوستتون صحبت میکنید

نمیدونید که ایشون چی کار کرده درست
بهتون نگفته درست
اما همکلاسیتون بود
میتونستید
یه تبریک خشک وخالی بگیدو حداقل جریانو جویا بشید
شاید غرورتون نمی زاره
کار کمی نیست
چشمه ای از حسادت در نظرتون یافت می شود

donia گفت...

با کلی ذوق اومدم منم بگم چی طو شد؟
جریان چی بوده؟
که خانم اسکندری اب پاکی رو دستمون ریختن
اگه منم بودم به کسی نمیگفتم
چون میشد یه سوژه دست ادمای بیکــــــار
خدا وکیلی خانم اسکندری شما ازش ت, این یه سالی که بی خبر بودین وبه قول خودتون همکلاسیتون نبوده خبری گرفتین؟
اصلا واستون مهم بود؟
من خیلی خوشحال شدم
از همین جا بهش تبریک میگم

منا گفت...

سلام
می خواستم چیزی نگم ولی مگه میشه
اکه دوستتون کنکور داده باشه خیلی همت داشته
چه جوری تونسته دوباره کنار کتابا بشینه و تست بزنه
تبریک میگم

سمانه گفت...

هورا
پس تو دانشگاه بوشهر ادمای موفق و با جربزه پیدا میشن
به عنوان یه جدید الورودی باعث بسی خوشحالیه
تبریک

حسنی گفت...

خدایی خانم اسکندری شمایی که کار دوستتونو بی اهمیت جلوه میدی
تا حالا چن تا تصمیم مهم و اساسی گرفتی
خودم هم تغذیه می خونم
من درباره دوستتون خیلی شنیدم
خیلی دلم می خواس سوالامو ازش بپرسم
چن روز پیش دیدمش
واقعا ادم جالبی بود
طوری درباره رشته تغذیه وبچه هاش حرف می زد که من واقعا راغب شدم و تعجب کردم چرا تغذیه رو ول کرده
اما نظر شما رو که خوندم نظرم برگشت
همون بهتر که پیش شما نموند

ناشناس گفت...

خیلی بی حالین
خیلی
خیلی
شما حتی از دوستتون خبر ندارین

topol گفت...

خانم اسکندری فارسی بنویسین
من اصلا حال نداشتم بخونم
یکم مراعات من کم بینا رو کنید

reza گفت...

همون بهتر علتشو نگفت
مثلا شما که الان دونستین چی کار کردین؟
جوری حرف می زنین یه چیزی طلبکارید
منم مث بقیه خیلی کنجکاوم
یکم اطلاع رسانی کنین
الا و بالله باس خودشو پیدا کنیم؟

reza گفت...

همون بهتر علتشو نگفت
مثلا شما که الان دونستین چی کار کردین؟
جوری حرف می زنین یه چیزی طلبکارید
منم مث بقیه خیلی کنجکاوم
یکم اطلاع رسانی کنین
الا و بالله باس خودشو پیدا کنیم؟

ناشناس گفت...

من روزای اول مهر فهمیدم
هم چی جوگیر شدم می خوستم انصراف بدم
ولی وقتی باهاش حرف زدم کلی به رشته ام امیدوار شدم
عجیب انگیزه دار شدم
اصلا انگار هدفامو فراموش کرده بودم
یه تشکر ویژه همین جا ازش میکنم انشا... موفق بشه تو همه زمینه ها

bita گفت...

سلام
روز دختر مبارك
ديره ولي خرده نگيريد
بچه هاي تغذيه كه اطلاع رساني درستي نميكنن
ولي به اون دسته از بر وبچز باحالي كه مي خوان بدونن چطوري از تغذيه ميشه رفت پزشكي من يافتم
من همون كسي كه از تغذيه رفت پزشكي رو امروز ديدم
البت كلاس داشت قراره ازش بپرسم چه جوري بوده؟
سوالاي شما رو هم ميپرسم
مشتلق فراموش نشه ها

khosro گفت...

من يكي حال نداشتم واسه كنكور درست حسابي درس بخونم
حالا واقعا ،خداوكيلي چه جوري با چه روحيه اي رشته تغذيه به اين باحالي رو ول كرده
رشته توپي مث پزشكي اورده
الله اعلم

اتنا گفت...

بابا اي ول
استعداد
اخرش
ارسطو
انيشتين
خيلي باحالي
قبولي تو رشته پزشكي تبريك

اتنا گفت...

بابا اي ول
استعداد
اخرش
ارسطو
انيشتين
خيلي باحالي
قبولي تو رشته پزشكي تبريك

ناشناس گفت...

من بهعنوان يه دانشجوي سال دومي از طرز برخورد شما خانم اسكندري واقعا ناراحت شدم
وقتي تشويق نميكنين
حداقل تقبيح نكنيد
واقعا گل كاشته
من همين الان فهميدم
بابا تركونده

کیوان فریور گفت...

ایشون انصراف داده، دوباره کنکور داده، رشته پزشکی قبول شده. من باهاشون صحبت کردم.
بحث رو تموم کنید. نظرات این پست رو میبندم.